Álláshirdetés

A KTI Közszolgáltatási minőségfejlesztési szakértőt keres!

A munkavégzés helye: Magyarország területe, elsősorban Budapest, a KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Kft. székhelye.

Jelentkezési határidő: 2018. október 5. 12:00

A KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság pályázatot hirdet az Intézet keretein belül működő Személyszállítási Közszolgáltatási Igazgatóság, Közszolgáltatási Központ közszolgáltatási minőségfejlesztési szakértő munkakörére.

Feladatok

  • A Központi Közlekedésszervező Iroda helyközi személyszállítási közszolgáltatásokra kiterjedő, megrendelői felhatalmazás alapján végzett minőség-ellenőrzési tevékenységének koordinációja, szervezése, végrehajtása.
  • Az iroda illetékességébe tartozó, fővárosi közlekedésszervező által végzett, elővárosi személyszállítási közszolgáltatásokra kiterjedő minőség-ellenőrzési tevékenység felügyelete.
  • A Központi Közlekedésszervező Iroda hatásköri területét érintően a minőségellenőrzési adatok rendszerezése, karbantartása, szolgáltatói teljesítmények, szolgáltatási szintek értékelése.
  • A mérések, ellenőrzések megállapításai alapján intézkedési javaslatok megfogalmazása a szolgáltatás minőségének fejlesztése érdekében.
  • Kapcsolattartás központi közlekedési régió közforgalmú feladatokat ellátó közszolgáltatói és a fővárosi közlekedésszervező illetékeseivel.
  • Részvétel az iroda minőségméréseinek megtervezésében és végrehajtásában.
  • Részvétel a pályavasúti SLA rendszer felépítésében és a helyközi vasúti SLA rendszer átfogó felülvizsgálatában.
  • Részvétel a közlekedésszervezési problémák megoldásában az utazóközönség számára érzékelhető minőségi szempontok képviseletével.
  • Közreműködés az iroda esetenként jelentkező utasszámlálásainak elvégzésében.
  • Javaslatok megfogalmazása a szolgáltatás fejlesztésére, utas igényekhez igazodó változtatásokra, az integrált szolgáltatások megvalósulását segítő intézkedésekre.
  • A közlekedési szolgáltatási ellátottsági, és utasforgalmi adatainak elemzése, észrevételek, panaszok kivizsgálásában való közreműködés.
  • Szolgáltatói jelentéseket, a teljesítmény- és költség adatok vizsgálata, elemzése.
  • Vasúti értékesítési és menetrendszerűségi adatok vizsgálata.

További információk az alábbi letölthető dokumentumban találhatók!

LETÖLTHETŐ ANYAGOK

Felhívás közszolgáltatási minőségfejlesztési szakértő munkakör betöltésére (pdf)