A Jogi Iroda a Társaság tevékenységének jogi megfelelőségéről, a jogszabályoknak és belső szabályozóknak megfelelő működéséről gondoskodó szervezeti egysége.

Feladata a Társaság működésével, vagy az adott szakterületet érintő kérdésekben, külső megkeresések, bejelentések kapcsán jogi tanácsadás, jogi állásfoglalás készítése, szerződéstervezetek elkészítése, külső partnerek és más szervezeti egységek által előkészített szerződéstervezetek véleményezése, javaslatok készítése a szerződésmódosításokra, szerződések jogi szignózása.

Ellátja a Társaságot érintő cégeljárások, cégváltozás-bejegyzési eljárások bonyolítását, gondoskodik a Társaság jogi képviseletéről peres vagy nemperes eljárások során, illetve bíróságok vagy más hatóságok előtt, biztosítja a jogi felügyeletet fegyelmi és kártérítési ügyekben, munkajogi kérdésekben.

Emellett koordinálja a Társaság Felügyelőbizottságának működtetését, részt vesz a tulajdonosi joggyakorló döntését igénylő kérdések esetén a döntéshozatal előkészítésében.

Koordinálja, ellátja és ellenőrzi a társasági szintű iratkezelési folyamatot és irattározási tevékenységet. Az iratkezelést támogató informatikai rendszer fejlesztésével, naprakészen tartásával, a felhasználók oktatásával támogatja a rendszer széleskörű használatát, ezáltal gondoskodik az iratok nyomon követhetőségéről.

Biztosítja a KTI Nonprofit Kft. részére az informatikai hátteret, továbbá ellátja a napi működéshez szükséges feladatokat (portaszolgálat, takarítás, karbantartás, fenntartás, gépjármű szolgálat, reprográfia, Zánkai üdülő működtetése, raktár és anyagbeszerzés).

További szervezeti egységeink